Tidig tisdag! Mycket tidig..

Ligger och lyssnar på Noel som skrikpratar på golvet i ditt babygym framför tvn .. 
Går verkligen inte att få han somna om. Försökte med mat och allt .
Men han verkar pigg och glad så innan han väckte Nelly va de bara masa sig ner .

Jag har börjat fört in vad jag äter i en app bara så jag ska kunna hålla lite koll.
Annars går de liksom inte, här är de allt eller inget.
Finns inget mellanting.
Har tänkt att jag ska ligga på 1500 kalorier om dagen.
Jag ska äta av allt men mindre och de bättre sakerna .
Är helt sjukt egentligen va mycket man kan äta bara man äter rätt saker.
Och självklart hur liiiite man kan äta när man äter fel :)

Jag lägger in på morgonen vad jag ska äta så ser jag vad jag hamna så vet ja vad jag kan äta .
Igår la jag in allt så ja hade 1500 kalorier. Sen la ja till träningen och då fick ja mer kalorier att äta för eftersom typ 800 försvann ..
Tokigt :) 
Men de va på kvällen och kände att ja inte behövde äta något men nu ! 
Jäklar va hungrig ja är och de kommer bli en lång dag .

Jag vill ha ett hus !!!
Jag saknar en tvättstuga, ett rum till Noel . 
Hade de varit en tvättstuga, ett Lekrum, kök, vardagsrum, hall och toa nere och 4 sovrum uppe så hade jag varit nöjd :) 
Mycket nöjd !! 
Då hade man kunna ställt barnvagn och hängt tvätten i tvättstugan. Och Lekrum i de tomma rummet nere så får man undan babygym, babysiter osv.
Vi, Nelly och Noel hade ett varsitt sovrum uppe. Plus att de finns plats för ett till barn .. 
Jag lär nog ta mig ett allvarligt snack med Simon att vi får börja kolla och ha tid på oss och ta de i lugn och ro . Slippa stressa när Noel är större och ska ha eget .
Vänta tills de perfekta dyker upp !
Drömma kan man ❤






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad heter den appen? :)

2013-09-17 @ 09:45:45
URL: http://emelielilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0