Söndag

Sitter och lyssnar när Simon spelar gitarr och hittar på egna låtar om Nelly :)
Har gjort oss redo för att gå och kolla på adventure race som är här i Hofors idag.
Lika som förra året ångrar ja att jag inte är med .. Nu finns de ju en anledning men jag tycker den är dålig:) men tror ärligt inte kroppen skulle palla men de är svårt att inse :)

Igår va vi ute och åkte båt ..
Vart en bra dag. Nelly va super duktig att åka buss även fast de tog tre timmar . På båten va de fullt fart :) spela, leka och äta gott..
Vilken mat!!! Jag åt mest lax av alla dess former .. Vi åt buffé ..
Vi kom hem halv tolv igår kväll ..
Idag är man trött ! Noel vakna som vanligt fem ..

Trodde aldrig jag skulle behöva smink för att dölja mörka ringar under ögonen .. Men idag har jag de !!
Jösses ser ut som en sliten människa :)

Nu fixa lite innan vi ska bege oss ut i de vackra vädret och kika tävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0