September !!!

Nu är september här . Månaden då jag har sagt att jag på riktigt ska skärpa mig. Jag ser hur alla andra lyckas så varför ska inte ja kunna lyckas .
När de gäller socker är jag svag och inte de minsta envis, jag ger upp direkt. Men nu ska jag kämpa .. Jag ska absolut inte bli slavisk. Ska ha godis på lördagar .. Om jag klarar en gång i veckan. Kanske lär strunta i de helt men de visar sig ..
Mat tänker ja äta som vanligt för vi äter bra mat här hemma . Bara minska på portionerna .. Och verkligen bara ta en portion .
Träning blir som den blir. Jag har en familj att tänka på och måste få familjelivet att funka också :) men får väll bli bättre på att gå ner i källaren . Typ som nu :) Noel somnar mellan sju och halv åtta på morgon och brukar sova några timmar . Men ja är rätt seg. Jag vill äta frukost och dricka kaffe till Nyhetsmorgon ;) hehe.
Men de löser sig, träning är de minsta problemet faktiskt ..

Jag har tagit mått på kroppen och ja vet vad ja väger . Jag har knäppt kort så får se hur detta slutar .. Hoppas på stöd från Simon :) äter han godis blir de tufft men va fan .. Skärpning Erica :) vill man så kan man !

Idag blir de en promenad sen ska ja på föräldrargrupp på BVC. Va nu de kan vara och med vilka .. Sen har jag inga mer planer . Hade tänkt kört pump men hostar lite . Torrhosta så får se hur de blir med de ..

Ha en bra dag .!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det kommer gå kanonbra! Bara man väl bestämt sig så finns det inget alternativ.. Lycka till!!

2013-09-02 @ 08:48:50
URL: http://alsenlids.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0