Måndag

En bra måndag , Nelly kommer idag :)
Min tjej de !

Gårdagen vart ungefär som de va sagt.
Börja med en promenad.
Skippade sen pumpen för trodde de skulle vara massa med folk.
Då får instruktörer lämna sina platser och de är väldigt drygt om de skulle vara så.
Vi åkte till mamma och pappa, gick på marknaden en sväng.
Nelly och Noel fick en varsin mössa, super fina .
Sen hem till dom för söndagsfika som bestod av kaffe och äppelkaka med vaniljsås....
De är såååååå gott med äppelkakor .
Klockan vart rätt mycket innan vi kom iväg hem.
Noel drog på en längre sovning.
Jag tänkte ju springa hem och de gjorde jag !
Så skönt när de är gjort :)
Gick rätt bra .
Har börjat löpa 6 km nu och vill hamna runt 4.30 per km.
Höll de nästan igår förutom en km som bara gick uppför .
Hemma vart de lite kickboxning med hjälp av Simon.
De är verkligen sjukt rolig och jobbig träning . Fast jag blir förbannad när jag inte kan perfekt i början :)

Idag vakna Noel före halv fyra . Närmare tre !!!!
Han låg och prata och prata och vägra somna om .
Tog upp han och gav han mat, men neee han tänkte inte sova .
Fyra gick ja ner och drog han i vagnen och då somna han om till sex !!
Nu ligger han och sprattlar och snackar i babygymet !

Igår såg jag en bild då en person lagt in före och efterbild på son mage så tänkte ja också ville se:)
Är lite skillnad .
Sista bilden är knäppt på kvällen . Man är ju alltid mer svullen på kvällen.
Både mat, kaka och glass i magen ;) 

Nu påfyllning av kaffe och hoppas de slutar regna så man kan gå på promenad :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0