Kväller

Blir då jävla arg !!!
Hade skrivet ett långt inlägg så raderar jag det.
Morr !!!!!!

Idag efter kaffet gick jag ut på promenad. Jag ska nog alltid gå före frukost för jäklar i min låda vad fort jag gick för att få komma hem och äta frukost :) 
Sen gjorde jag mig iordning och åkte för att leta gardiner.
Jag har en bild i mitt huvud hur jag vill ha de men jag får fan inte till de . 
Köpte lila gardiner, grå kuddar, gråa och lila blockljus till vardagsrummet. Nu vill jag köpa en silvrig lampfot och en svart lampskärm och lite ljuslyktor.
Sen nå tavla med svart . 
Köket fick bli turkost .
Är så bra att ha vitt i lägenheten så man kan sätta färg på annat .
I december blir de rött ❤

Lilla Bobo sover sen halv sex, han är hängig än.
Mammas lilla Bobo .

Idag frossa jag i sushi.. Åt buffé i Sandviken med Simon till lunch! Jävlar i min låda vad gott de va .
Till kvällen vart de pannkaka.

Nu ska ja va lite social här .!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0