Fredag

Jag och Nelly sitter i soffan.
Hon äter frukost och jag dricker kaffe.
Noel ligger i vagnen och sover.
Idag på fm ska vi åka in till Sandviken och hälsa på Sofie med familj .:)
Nelly har redan gjort klart att hon inte vill leka med William !
Hahaha dessa ungar !!! 
Sen åker vi raka vägen till torsåker, barnen ska sova där ikväll!
Noel ska sova borta för första gången.
Alltså jag är nervös över de.
Fattar inte, med Nelly va jag cool lugn.
Men men de går säkert bra.
Jag och Simon ska på firmafest :)
Blandade känslor, kommer bli jättekul men tråkigt att lämna bort barnen och jag är rädd att jag ska vara bakis på lördag ..
Haha spelar nog ingen roll om jag dricker lite eller mycket så kommer jag bli de.
Bara bita i de sura äpplet :)
Ta de som en kvinna ;)

Min kost funkar kanon och jag är inte ens sugen på sötsaker .
Jag håller små portioner och äter rätt saker .
Är nästan så man får lite ångest idag för jag kommer ha noll koll på kalorier .
Vi ska äta lunch hos Sofie sen åker vi till mamma och sen är de mat på firman .
Sen tillkommer de dryck också..!
Nu när jag varit hemma har jag haft stenkoll på allt .
Jag har vägt allt jag stoppat i min mun för jag tycker de är lättast och de funkar ju för mitt mål är mindre portioner, äta rätt saker och inte massa godis och sötsaker:) 
Men en dag i veckan är okej ..
Men ändå .! 

Får se om jag får nå bra kort på mig och Simon innan festen.:)
Detta är från nyår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0