Dumma mamma

Idag är ja den dumma mamman !
Jag är nog inte ens värd vatten idag .
Nelly har en tendens att äta liiiite kvällsmat i hopp om att få något som är godare efter maten .. Eller att hon når hon ska sova ligger och ropar att hon är hungrig när hon ska sova .. Att hon vill ha smörgås eller något .
Igår åt vi lasange.. Nelly äter sen lämnar hon bordet . Innan sovdax får hon två riskakor ..
Sen när hon ska släcka är hon fortfarande hungrig så hon får går ner och äta mer lasange och då kommer hon på att hon inte va hungrig ..
När hon sen ska lägga sig känner hon sig hungrig på välling . Jag ger henne välling .. Då kommer hon på att hon inte tycker om de !!!!!!
Unge !!!

Ikväll åt hon kvällsmaten .. Sen kommer hon på efter halva kvar att de va äckligt !! Hon kan inte äta mer .! Hon måste få en macka eller banan.. Efter maten sa jag .. Hon åt aldrig upp så hon fick inget efter maten. Nu ligger hon och ropar att hon är hungrig men ja vägrar ge henne .. Får till svar att jag kan inte veta om hon är hungrig eller inte ..
De är sant de kan jag ej . Men hon dör inte om hon är hungrig utan hon kanske lär sig att äta mat när de serveras ? Eller har jag fel ?
Hon får smörgås när hon ätit upp .. Annars kommer hon aldrig lära sig ..
Kommer bli en jobbig läggning men förhoppningsvis äter hon mat imorgon .!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0