Tisdag

Sitter i soffan och har precis ätit lite havregrynsgröt ..
Noel står ute och sover och Nelly är på dagis .

Borde rycka upp mig och hoppa i ett par jeans men de kommer jag inte göra ;)
Ska iaf träna senare ..:)
Idag blir de hemma träning. 
Lite styrka och boxning ..
Kanske tar en löptur som uppvärmning .

När Nelly kommer hem har hon med sig Iza ich Pauline ..
Så jag ska grädda lite pannkaka som vi kan mumsa till mellis.
Nelly har beställt de..
Men ja tror de är bara för hon ska la grädde :)
Smart sådär hon :)
Skulle behöva städa här hemma också men jag hittar inte orken och lusten, då är de liksom omöjligt.
De måste liksom ske av sig själv dedära :) 
Och de händer ju vääääääldigt sällan...

Nellys nya zebrabyxer är sjukt snygga och ser vääääldigt sköna ut .
Jag skulle också vilka ha ett par ! 

Ne ha en bra tisdag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0