Tisdag

Wihooo, idag sov Noel till 07.10 :)
Han va vaken vid fyra men ja lät han ligga och snacka så han somna om.
Simon gick in och la sig i nellys säng :)

Igår åkte jag med barnen till Öppna förskola i torsåker .
De uppskattades av både mig Nelly och Noel ..
Nelly träffa en kompis som heter Nova som hon gilla super mycket :)
Sen åkte Nelly till sin pappa och jag och Noel gick på promenad.

Igår chansa jag och fråga om Simon ville hänga med på pump..
Han svara ja :)
Så even tog Noel och vi åkte på pump, mycket roligare att göra de ihop :)

Noel vänder sig hela tiden nu .
Han kan vända sig från rygg till mage och från mage till rygg .
Men han ligger mest på mage nu ..
Igår la jag ha i babygymet gick ut i köket sen när ja kom tillbaka hade han flyttat sig en bra bit :) 
Byta blöja är verkligen en kamp nu !:)

Idag har vi inga planer.
En promenad på fm sen någon form av träning ikväll..
Resten är oklart :)

Idag har jag gjort något som kan förändra väldigt mycket..
Återkommer om de blir som jag vill :)
Tills dess håller ja de hemligt :) 

Ha en bra tisdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0