Söndag

Jisses, redan söndag :)

Fredagen :
Tog med mig Noel och Nelly till Sandviken .
Noel fick lite nya kläder i en större storlek.
Sen åkte vi vidare till kurras för att hälsa på Sofie, William och Sigrid.
Fick omelett till lunch och kaffe och bulla till fika!
Vilket lyx liksom :)
Sen vart de tacolasange och godis på kvällen och lika idol:)
Simons pappa kom också på kvällen.

Lördag:
Jag tog med mig Nelly på ett pumppass sen hem snabbt och gjorde oss klar för kalas i Falun för linne som fyllde ett år .
Sen bestämde vi att Nelly skulle med till torsåker och jag åkte hem.
Jag Simon Noel och Simons pappa gick på bergsmannen och åt .
Maten va jättebra men tyvärr hamna vi bredvid ett bord med bara fulla gubbar.!
Dom satt och snacka med oss och förde ett jävla liv.
Väldigt tråkigt tycker ja.
Då vi försökte prata med varandra satt dom och ropa på tex Simon ända tills hans svara !
Vi vart bjuden på dessert som kompensation men ja va så irriterad och ville bara därifrån .
Vart en tidig kväller .

Söndag:
Tog med mig Noel ut på promenad på morgonen sen höll vi på och göra trädgården redo för vintern.
Plocka ner studsmatta och packa ihop utemöblerna .
Sen vart de två avsnitt av homeland med chips och godis på eftermiddagen när Noel sov ;)
Nu sover båda barnen och ja ska väll plocka ihop lite.

Imorgon på fm tar ja med mig barnen och åker på öppna förskolan i torsåker .
Nelly åker till sin pappa imorgon och ja ska väll köra ett pumppass. 
De va dom planerna :) 

Idag blir Noel 4 månader :)
Tiden går så fort!
Han vänder sig nu från rygg till mage och kan även vända sig tillbaka.!
Han vill gärna stå och hoppa och pratar mer än gärna :)
Han gillar musik ..
Han blir så stor !!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0