Onsdag

Godmorgon !
Sitter i soffan och har precis ätit lite gröt med jordgubbar och dricker kaffe .
Noel sover ute i vagnen och laddar för babyrytmik , han älska de förra veckan då hoppas han trivs idag också :) 

Igår var jag på ett Bodysteppass.
Jäklar i min låda va roligt de va, svettigt, jobbigt och flåsigt precis som jag vill ha de !
Det passet kommer de bli fler gånger :)

Idag ska vi kanske åka till Gävle och hämta Simons motorcykel som varit på lagning sen han klanta sig och vurpa!

Igår börja vi kolla på serien suits, fortsätter nog idag.
Svårt stt säga vad man tycker efter ett avsnitt.
Jag gillar homeland ja !
Och jag och Simon orkar bara se ett avsnitt per kväll .
Plus att vi har soa som vi kollar på också !
Jobbigt nu ;) 

Ne dax att försöka styra upp sig själv !

Noel i sina nya kläder 😍






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0