Lördagmorgon

Idag vakna Noel 5.15 ..
Jag ville inte alls gå upp då, då han va vaken en timme inatt också !!
Iofs somna han klockan åtta och vakna kvart i tre för mat .. Sen somna han vid halv fyra för att sen vakna kvart över fem ...

Jag har precis ätit frukost..
Är så himla hungrig på morgon så kunde inte hålla mig och vänta på Simon som sover ..:)
Nu sitter ja och funderar på ett Bodysteppass eller pumppass ?
Svåra val såhär på morgon ;) 
Tänkte gå på spinning igår men Simon kom hem vid halv sex från jobbet så då va de försent .

Sitter och har Barnkanalen på och de är prinsessan Sofia, saknar min lilla prinsessa !!! 

Ne nu mera kaffe !!!
Blir en lång dag !!

Tur han är så jäkla söt !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0