Lördag

04.23 är inte en okej tid att vakna !
Men jag kände jag lära gå ner med Noel och låta dom andra två sova .
Han låg och snacka och sprattla i sängen sin, glad som jag vet inte vad !!

Igår på badhuset gick allt jättebra. Jag har så snälla barn .
Noel satt och skratta och snacka han och Nelly bada och hade kul med vänner .

Idag har vi inga planer .
Jag tänkte gå på pumpen klockan elva annars inget . Kanske åker och hälsar på mamma och pappa eller något .
Inte vet jag :)
Ska nog baka lite scones till la familja vaknar ..
Gott med scones, marmelad, ost, kaffe, juice och jordgubbar till frukost, de är ju trots allt lördag.

Imorgon ska vi på Lars Winnerbäck i läkerolen, längtar.
Ska även ut och äta innan, tror meat får sig ett besök.
Sägs att de ska vara bra där.:)

Tusan va han snackar med sina leksaker lillkillen, som inte är så liten nå mer ❤️  

Ha en bra lördag .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0