Blä ..

Alltså detta är så sjukt !
När ska denna fulperiod gå över !!
Jag vill liksom inte gå ut känns de som för allt är bara fel !
Förut kunde man sminka sig eller fixa håret så kände man sig okej. Men nu funkar inte ens de.
Jag byter kläder kanske 5-6 gånger innan jag ger upp och tänker skitsamma .
Jag könner mig osäker och äcklig eller vad man ska säga :)
Kan liksom inte sätta ord på de men allt är liksom fel .
Ligger helst inne på soffan än något annat för ja orkar inte .
Jag går runt i mina fula trosor och någon ful tröja :)
Stackars Simon !
Den hemska sanningen liksom :)

Som tur är så vänder de men de får gärna göra de nu !
För man blir deprimerad och ner stämnd.:( 
Blä .!

Tack för mig ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0