Pjuh

Allt gick bra idag på Mvc ..
Blodtrycket va kanon som vanligt
Hjärtljudet låg mellan 130-140 ..
Men sjunker om ja ligger på rygg för länge. Jag blir yrslig, illamående, svettas, svårt och andas då ja ligger på rygg så de påverkar säkert bebis ..
Sfmåttet låg nu på 36 ..
Vågen stod still sen sist jag va där ..
Vilket jag tycker är konstigt då jag äter som en häst och de är inte nyttiga saker :) men ingen är gladare än ja :)


De ja kan känna nu är att ja ångrar att ja inte haft någon babyshower .. De är fler och fler som ordnar eller blir överraskade med det och de verkar ju så himla mysigt och roligt . Men men :)

Men kan alla moln bara försvinna så jag kan få sol på kroppen .. Finns ställen där himmeln är blå men där vägrar solen vara för den ska va vid molnen :) typiskt !

En till magbild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0