Onsdag ..

Pjuh.
Sitter i soffan och andas lite..
Nelly är på dagis och ja har faktiskt fått en hel del gjort..
En promenad med Sandra i de fina vädret gav mig massor av energi.
Så nu har ja städat här hemma, torkat av golven och pysslat lite.
Men mina röda gardiner får hänga kvar, vi flyttar juh snart så kommer göra vår i vårt nya hem !
Som jag längtar alltså.
 
Har även skrivet en lista på saker som behövs till bebis.
Känner mig lugn men de är rätt mycket småsaker som man inte tänker på.
Gjorde även en lista vad som ska handlas till varje rum i nya hemmet .
Jag vill bara få allt klart just nu och bara sitta i vår nya soffa och känna känslan att jag är nöjd .
 
Idag vart de en ny säng till de lilla livet i magen.
Skulle vänta med de men köpte en begagnad till så bra pris så kunde inte hålla mig ..
Jag törs inte köpa något blått även fast hon tyckte de va en kille på UL ..
Jag vill juh ändå ha blått om de är en pojk och rosa om de är en filcka..
Jag vill de, man måste inte men jag tycker de är lite trist med neutralt, så vissa saker få helt enkelt vänta :)
Finns så himla mycket fiiiiint..
Älskar ljusblått och allt som har med stjärnor att göra :)
 
Jag satt och kolla på massa bilder och vart väldigt sugen på att ha baby shower.
De skulle vara så himla mysigt .
Men får se :)
Jag fyller juh i april också..
Sen vill ja ha någon form av middag eller fika i vårt nya hem också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0