Onsdag

Denna blogg är knepig nu .
Nu kom inlägget upp ja skrev i måndags :)

Sitter just nu och solar mig på en otroligt rörig altan . Måste åka till tippen någon dag med allt skit så man kan börja använda altanen :) men har hittat en plats ja kan sitta och njuta av solens strålar ;)

Har vart ute på en morgonpromenad . Så härligt med massa sol och bara vägar.. Inga is eller snö så de är bara gå :)

Idag har jag lovat Nelly att gå och bada, gissa en som vart överlycklig :) inte va de då jag iaf :) men vad gör man inte för den lilla :)

Igår va vi till Mvc . Alla värden va bra, hjärtljudet låg på 155 ..
Varje gång vi har lyssnat på hjärtljudet så har de legat över 150 .. Då sägs de att de blir en tjej .. Nelly när hon låg i magen låg hon mellan 130-140 .. Då sägs de att de är en pojk .. Men de stämde då inte . Och på ul sa dom att dom trodde ja hade en pojk i magen :) får se vad som kommer upp ..
Har gått upp fem kg sen inskrivningsvikten .. Väger mig enbart när ja är på Mvc då de känns som de kvittar .. Jag går upp de ja går upp .! Men ja försöker att inte äta pizza 7 dagar i veckan . Godis går de sämre med , men går ta tag i de efter :)
När vi mätte magen så är den mindre än magen ja hade med Nelly . Nelly låg över kurvan och nu ligger ja mitt på ..
Vägde 4 kg mer med Nelly också :)

Fan andra gången polisen kommer nu när ja sitter ute .. Samt att ja såg dom när ja va ute och gick.. Bra att dom visar att dom finns :)

Uscha skulle kunna döda för ett glas med pepsi Max, is och citron !! Tur polisen är här :)

Ne nu är de bara struntprat här !
Ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0