Måndag

Ligger i sängen och kan verkligen inte somna om . Ryggen värker och mina tankar är på flytt och pengar osv :)
Nelly sover som en stock än .

Idag har jag lovat att vi ska åka till mamma mu på parkbadet och bada ! Nelly har tjatat om de i veckor, och vi båda är ju lediga idag så varför inte liksom :)
Skulle behövt en sväng till Valbo med, ungen har inga byxor . Hon är så lång men alldeles för smal i midjan så i ha byxor passar henne känns de som. Hon är som en rak pinne :)
Kanske internet handlar lite åt henne så slipper jag åka in ;) måste iaf försöka få med mig Simon och bestämma matsalsbord ..

Jag kan inte gå in på andras bloggar eller min egen .. Alla som har blogg.se . Är de bara mig den i te funkar för ?

Helgen har vart bra .
Nelly ville helt plötsligt åka skridskor igår så va bara passa på. Vi åkte till torsåker och hon gjorde de utan sura miner. Bara ett leende på dom läpparna :) lunch hos mamma och pappa sen avsluta vi dagen på kalas i storvik ..

Fan klockan är 07.02 just nu ja borde somna om men ja kan inte.
Tänker på möbler, tapeter, allt som ska köpas för att de sk blir bra..
Krokar för ytterkläder , hyllplan till hallen.. Ställningar att ställa in i garderober osv osv .
Simon ville även kolla på en kryssning till helgen.. Nelly är hos sin pappa så vi blir själva och är ju kul att passa på att göra något. Sen blir de ju rust och flytt helgerna som kommer ;) de visar sig :)

Ha en bra måndag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0