Torsdag

Vilken regnig torsdag de blev, har regnat exakt hela dagen ..
Jag har en morotskaka i ugnen och en tacopaj som väntar på att få komma in i ugnen ..
Simon bankar och spikar i källaren ..
Han är sååå himla duktig.. Nu är de typ klart där nere .. Ska bara städas och ställa in lite möbler ..
Lillskrutt sover så skönt i sin vagn ..

Camilla va här och fika lite på fm ..
Väldig skönt att ses och prata lite, va ett tag sen nu ❤

Sen va ja och kolla när kusin Andreas tog studenten i ruskvädret ..
Klädde upp mig och tog på mig en fin blus, en min senare hade någon kräkts på den .. Hade glömt bort att man typ aldrig är ren som småbarnsförälder :)

Om två timmar blir familjen hel igen.
Då kommer Nelly hem ..
Ne nu vakna någon i vagnen tror ja .. Börja knorra där i iaf :)

Ha det ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0