Tisdag

Jag och Noel hänger i soffan med lite kaffe .. Jag dricker kaffe inte Noel ;) han kämpar för att hålla sig vaken .. Vill inte somna ..:)

Idag har vi inga planer , eller finns lite saker jag funderar på men inget bestämt ..
Kanske hälsa på nere på jobbet ?
Kanske hälsa på Susanne på jobbet?
Färga slingor ??
Promenad ??
Ja jag ska bara bestämma vad :)
Promenad blir de iaf men när de är de typ Noel som bestämmer ..
Ska till BVC vid tio och väga och mäta iaf :) nu la lillkillen ihop dom blå ..
Och där spotta han ut nappen och slog upp dom ingen :)
Mammas kämpe ❤

Tur Simon börja jobba så de vart bra väder ..:) ska försöka njuta lite av de också .. Men de bestämmer också herr Noel :)
Tror vi bestämde hans namn imorse..
Verkar som de blir Noel Kuti Jönsson iaf ..

Wiiieeee idag kommer Nelly !!!!

Ha en bra tisdag .!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0