Tisdag

Idag har vi varit och handla massa till bebis :) lite kläder och lite saker till vagnen:) köpte även tapeter till källaren, tråkigt att gästrummet/träningsrummet kommer vara de snyggaste rummet :)

Jag är så sjukt sugen på träning, imorgon ska ja nog testa gå en promenad runt time eller hammardammen .. Har ju gått till bruket och time och så .. Men ska nog testa lite längre nu, är ju så skönt att gå :)
Läste även i boken om träning efter graviditet att man kan starta med program ett efter en vecka :) de är väldigt mycket basic men va gör de . Har ju princip tappat alla muskler .
Idag va ja på BVC med Nelly och kunde inte låta bli att väga mig .. Jag väger nu under inskrivningsvikten men muskler väger mer än fett så har tappat en del muskler ...:)
Har cirka 5 kg ja vill gå ner men vem tusan har bråttom ?!
Inte jag iaf, är i chock över att mi kropp är som den är så jag är nöjd just nu ..
Jag fortsätter äta godis, glass, fikabröd princip varje dag .. Äter rätt dålig kost med men vad gör de egentligen ..?? Jag mår bra och njuter av tillvaron just nu . Jag hinner ta tag i de , de är ingen bråska alls känner jag .:)
Men är bara väldigt sugen på att träna och försöka forma kroppen och se vad man kan göra med den nu .. Se förändringen .. Ivrigare än ivrigast?
Yes thats My name :)
Ska bli kul och ja ser fram emot min resa mot en snygg och hälsosam kropp :) men snygga konturer där man ser att de finns muskler men inget benrangel ;)
Iiiihhhh ..

Ne nu ska vi tapetsera ???!!!!
Får se om vi sover på skilda håll inatt eller om vi håller sams ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0