Fredag

Regnet öser ner fortfarande ..
Natten som gått gick hur bra som helst .. Som alla andra nätter gjort iofs .
Nelly sov hela natten och lillprinsen vakna cirka va tredje timme för lite mat och somna om direkt .. Halv nio va ja så sugen på kaffe så jag lära gå upp :)

Nu sover lillprinsen, Simon och Nelly är i källarn och tränar och jag sitter i soffan .. Har precis duschat, sminkat mig och satt på mig jeans .. Ska försöka att inte gå i mysbyxor jämt :)
Man känner sig piggare ich fräschare med vanliga kläder på ;)

Idag blir de en tur till torsåker efter lunch .. Linda är där med Otto och linne så vi ska passa på att ses :) mamma bjuder på rabarberpaj :) mums..

Sen är de fredagsmys enligt Nelly .. Så är väll bara och köpa nå gotta .. Som sagt snart ska vi ta tag i dedära, man behöver inte äta onyttigt socker varje dag . Men va tusan . På måndag kanske :)

Nu ska ja dyka ner i min mamatidning medans de är lite lugnt här :)

Ha en bra helg ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0