Fredag ..

Vilken natt !!
00.15 vakna Noel och ville äta, nästa gång ja vakna till med han på bröstet va klockan 2.15 sen va vi vakna !!!!
Amma amma och amma .. Byta blöja, pip, gnäll osv .. Halv sex fick ja han att somna .. När ja sen la ifrån mig honom så vakna han och somna inte om .. Kvart i åtta kom Nelly ner !!
Jag har sån huvudvärk och seg ..
Noel ligger nu i vagnen som ja drar över mattkanten så ja får äta frukost...

Är så tråkigt när de är såhär . Ja kan inte bara gå till affären .. För man vet inte hur han blir . Han kan absolut inte ligga tyst i vagnen och bara kolla då måste de skrikas !!!
Sen ammar ja princip hela tiden .. Och läääänge .. Får se hur denna dag går .
Vi ska iaf till Emma på kalas .. Jag är nervös över de men vi kan ju inte vara inne hela tiden ..
Tur de är helg nu så Simon kan hjälpa till med ❤

Nu har ja gnällt av mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0