Torsdag

Sitter i soffan med en liten groda sovandes på bröstet och en liten tjatterfia bredvid som äter frukost ❤

Igår kväll somna Noel själv i sin stora säng och sov där till tre.. Då va de dax för amning sen vart han kvar hos oss :)
Men de va nog mest för Simon ville ha han på bröstet och sova .:)

Igår va jag och Nelly och klippte oss .. Båda vill spara ut sitt hår så vi lära klippa till de lite och få bort de som va slitet :)

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på .. Om solen fortsätter lysa och de är varmt kanske vi åker till Edsken så Nelly får bada lite . Antingen till stugan eller badplatsen ..
På badplatsen hon hittar någon kompis, men jag är väll inte super taggad för bad där men vi får se :)
Något ska vi allt hitta på ..

Jag vill att Simon ska ha semester nuuuu!!!!! ❤

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0