Tisdag

Jävlar i min låda vad jag saknat att ha träningsvärk :)
Igår gjorde ja mitt första pumppass, dock med väldigt lätta vikter men de räckte om man säger så :)
Hur skönt som helst !

Idag blir de en promenad på fm sen kommer Ida från Åland på besök..
Träffa henne när jag gick ptutbildningen i Gbg .. Ska bli kul att ses :)

Imorgon ska jag på efterkontrollen..
Behöver ja säga att jag är nervös ...
Är väll aldrig kul när man ska sära på benen .. Eller jo för Simon ! Haha
Eller Ne inte ens de om de skulle va i de syftet..
En stor fet lampa rätt in .. Ne fy fan..
Men de måste göras och jag vill veta hur mycket kroppen läkt och om ja kan börja med löpning :)
Så de får vara värt de helt enkelt ..

Lillgrodan är så duktig .. Han somnar i sin säng nu på kvällarna och så sover han där . Vaknar runt tre och äter somnar om sen vaknar han runt sex igen för mat . Men då vill han gärna ligga och snacka och sprattla lite så då går vi upp .. Sen somnar han om igen runt halv åtta åtta :)

Ser ut att bli en fin dag ! Ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0