Måndag kväll ..

Dagen leder mot sitt slut ..
Och jag har klarat min första dag utan socker ;)
De har gått bra men de är kvällarna som är svåra .. Så jäkla svårt att kolla på tv utan att stoppa något i munnen :)

Idag fick Nelly äntligen leka med sin bästis Iza.. Hon va så himla glad för de. Efter jag hämtat henne åkte jag och barnen ner till torsåker och hängde där lite ..
Sen hem för att göra kvällsmat ..

Nu sitter jag i soffan .. Noel sover, Nelly sover och vi ska väll snart lägga oss vi med .. Jag ska bara sitta här och sura lite ..
Min bröst !! Jag vet att de är en världslig sak.. Men för mig är de inte de.
De stör mig så sjukt mycket ..
De syns vad ja än har för kläder på mig ... Jag blir tokig och vet inte vad jag ska göra . Ja pumpar och pumpar de lilla bröstet men de händer inget .. Och de stora sprutar de mjölk ur ..
Någon som har några tips ??

Bjuder på bilden ...
De är ju liksom sanning .. Inget man ska skämmas över .. Hmm ..
Jag hatar de iaf ..

Imorgon ska Nelly till sin farmor och hälsa på . Hon ville de så självklart får hon de . Själv har ja inga planer alls . De visar sig .
Passar väll på att ta en promenad när hon är där ..
Men de kan svänga fort . Jag kan inte lämna henne hon blir hysterisk och ledsen..
Jag skulle ut och gå igår och Nelly skulle va hemma med Simon.. Men hon vart galen och grina och skrek att jag inte fick gå ..
Idag när vi va hos mamma så stanna vi på hennes jobb för hon sluta om tio min . Jag tänkte då åker ja hem dit med Noel och ammar så kommer dom sen.. Tror du de gick att lämna Nelly .. Nopp hon hängde i mitt ben ..
Hon som aldrig varit rädd för att bli lämnad .. Hon vill bara va med sin mamma och pappa säger hon ..
Tur jag slipper lämna bort henne nu när ja är ledig . Är bara när hon säger hon vill åka till någon , på hennes villkor ja behöver .. Så får se hur de går imorgon för de är hon som vill till sin farmor :)

Sova va de ja !!
Och bild på brösten ..
:(


Kommentarer
Postat av: Sanna

Försöker du få honom att amma från det lilla bröstet? De suger så sjukt mycket starkare än vad en amningspump klarar av att göra. Barnen suger som starkast i början när de ska äta, så börja med att ge honom det lilla bröstet först ett tag och gå sen över till att ge från det stora eller från flaskan. Det är mitt tips :)

2013-07-05 @ 23:19:12
URL: http://Vardromkak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0