Bra dag

Igår va en toppen dag .
Jag, Nelly och Noel tog med oss even till storviksbadet på fm och hängde där. Vilket kanonställe de är alltså..
Nelly skötte sig hur bra som helst och lyssna.. Va lite nervös eftersom jag inte kan bada och jag visste inte hur de skulle bli, Noel skötte sig toppen han med .:) sov mest hela tiden .
De gör vi om :) men sakna Simon.. Är så mysigt att åka iväg alla och ha gofika med sig :)
Sen vart de grillning hos mamma och pappa och de va ett perfekt avslut på dagen. Som jag åt, de är så gott :)
Idag har ja inga planer ..
En promenad blir de iaf så får vi se.
Nelly ville sova hos a igår så hon kommer klockan ett idag :)

Ne nu ska ja ta lillgrodan som inte är het nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0