Torsdag

Efter en till usel natt med Nelly Jönsson väckte ja henne idag före åtta så nu sover hon och jag hoppas på mer sömn denna natt ...

Vi åkte till torsåker för att äta frukost med Emelie och Daniel .. Even och Thomas va också där .. Jag och Nelly bakade scones .. Är så himla gott med de till frukost . :)

Va ju även JVM idag . Vilken match :) tyvärr såg ja inte slutet pga att vi var till banken ..

Nu är lägenheten uppsagd ! Pjuh! Min fina lägenhet, de ända dåliga är att de inte är uteplats vid den ... Annars hade de vart toppen :)

Imorgon !!! Imorgon är dagen här som vi väntat på så läääänge känns de som ..
Vi ska äntligen på ul .. Känns rätt sent, men Nelly gjorde ja de i vecka 17 .. Men den som väntar på något gott ;) iofs så just nu är jag i vecka 19 .. Får se vad som sägs imorgon ..
Hoppas man kan se va de är för kön på hen ;)

Ha det !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0