Söndag

Vad arg man blir när man skrivet ett helt inlägg så är de bara bort sen !
 
Sitter och försöker vakna till liv med en kopp kaffe, klockan ringde 05.00 idag så är på tiden att vakna till liv nu tycker jag!
Igår hamna vi på church street, ett säkert kort liksom :)
Gott som vanligt!
 
Imorgon kommer äntligen Nelly hem, inge kul att ha henne borta så länge pga att man jobbar .
Men vad ska man göra? man måste juh jobba och hon har de juh inte dåligt..
På de sättet ska de bli skönt att gå hem, slippa detta krångel när man går skift.
Hon kommer vara hos mig när A jobbar och hos han när han är ledig...
Hon kommer ha dagis tis ons tor 9-14 och komemr kunna sova hemma, om de inte är något speciellt då ..
Känns så himla skönt att slippa vara beroende av andra människor och klara de själv.
Sen att slippa ha henne på dagis dynget runt. Hon har de absolut inte dåligt på dagis, Nelly trivs på sitt dagis men personligen tycker jag själv de räcker med några timmar i veckan. Man behöver inte sova där samnt va där 8 timmar när man jobbar ..Jag vill ha henne hos mig om jag endå är ledig.
Inge kul att känna att hon sover på dagis för A ska upp och jobba fm sen ska hon vara på dagis till 14.30 dagen efter sen hämtas sen tillbaka till 18 för hon ska sova...Så är jag ändå hemma och är ledig.
Ne då får hon vara med mig och gå till dagis 5 timmar ibland för att träffa kompisar och leka av sig lite !
sen får man ta tag i allt när jag ska börja jobba igen, men de är juh ett tag dit :)
 
Ska försöka få till någon träning idag, känner att jag behöver röra på mig .
Jag blir på sånt dåligt humör när jag inte får till träningen, jag behöver de för att fungera ..
Träningen är en del av mitt liv och de får mig må bra! :)
 
Ha en bra söndag, nu dax för lite jobb!
 
 

Kommentarer
Postat av: Läsare

Brukar läsa din blogg då och då och blir lika fascinerad nästan varje gång och det som slår mig är att som du uttrycker dig så verkar du otroligt egoistisk inte en smula ödmjuk. Inte många tankar på A och N.

Svar: Öh va ???Hur menar du nu??
Tar liite illa upp när du säger att jag inte tänker på Nelly, så du får mer än gärna förklara för mig så kanske ja kan bättra mig..
Och med andreas..Han har väll ett eget liv ?
Sen stå för vem du är också ..
Marie Erica Jönsson

2013-02-05 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0