Nytt nytt nytt !!!

Jag är i behov av nya saker ...
Jag har hittat en super fin soffa som jag verkligen vill köpa ..
Någon som är intresserad av en ektorp hörnsoffa ?
Vill köpa ett nytt matsalsbord...
Och även en ny säng . De va typ allt ..
Kanske ska kolla över lite möbler och lägga ut för att sälja så kanske man får in lite så känns de lättare att köpa ...

Har ju ett gammalt fint bord bara står i en källare, lika en hylla som man kan göra till ett skötbord osv osv .
Men jag är bekväm och lat .
Men jag vill ha soffa matsalsbord och sängen pallar inte ännu en flytt..

Men ska ju även handla till bebis..
Sen ska vi rusta lite i radhuset med !
Vem fan uppfann pengar ????


Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh, jag äääääälskar dendär gråa färgen på soffan, kööööööööp ;P
Hade också velat haft sån färg på soffan nere meeeeen så blev de icke ;P

2013-01-14 @ 20:30:40
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Ingela

Annars har vi en brun liknande soffa med stomme i skinn och kuddar i tyg, från Tigréns, med helt ny klädsel till alla kuddar! ;-) Säng har vi oxå! Helt oanvänd vit Hemnes (IKEA) 160 bred!

2013-01-15 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0