Måndag

Gash!! Idag är de måndag, jag är trött som jag vet inte vad . Fyra förmiddagar kvar .. Tvi .

Idag ska jag hämta skruttan från dagis så ska vi åka och beställa barnvagnen .!
Iiihh så roligt, är verkligen kär i den vagnen. Längtar tills sommar och sola när man får gå runt med den ;) och bebis ❤

Men blir ja nå less då , träningen gick bajs. De brukar kanske göra de efter att ja gått upp fem två dagar i rad och jobbat 12 timmar . Jag kom inte upp i puls och orka inte ligga kvar högt.
Benen tog slut helt innan så orkar inte trampa runt .
Aja bättre lycka nästa gång ! :)

Jag glömde frukosten hemma ! Är för lat för att hämta den så får vänta tills Simon åker till jobbet !
Men kopp kaffe kanske man vaknar .

Ha en bra måndag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0