Barnvagnsdjungel...

Igår gav vi oss in i den för att försöka hitta den perfekta barnvagnen för oss :)
Men hjälp va massa olika de finns , en helt djungel rent ut sagt !!!

Jag har sagt att jag vill ha en trehjuling, en lätt och behändig ..
Igår ändra jag nog allt igen :))
Hitta en sån otroligt fin emmaljunga ..
Men de va två svängbara hjul i fram, den större modellen .. Inga små pyttehjul :) sen en rejäl liggdel, då menar ja rejäl . Sen går sittdelen att vönda lätt åt båda hållen, så man kan ha barnet mot sig och från sig . De jag lärde mig av min förre barnvagn va att ja vill ha en rejäl barnvagn denna gång .. Ordentlig dämpning och en större liggdel ... Och de lär jag säga att denna är ...men de skiljer ju i priset rätt mycket också men är beredd att lägga mer pengar på en rejäl vagn för man använder den så himla mycket. Och denna kan man ha till tre års ålder.
jag tror inte denna blir klumpig heller eftersom de är svängbara i fram .. Det känns bra iaf, sådär bra i hjärtat ..
Vi ska åka in mer och kolla och klämma och känna , men jag tror verkligen jag är kär i vagnen :)
Med emmaljunga va de ju som att kombinera en måltid ju. De fanns fyra olika chassi att välja mellan (underdelen) sen fick man välja liggdel till och sittdel till de :)

Vagnen som ja vill ha, eller tror vi är överens om den :
 De är den färgen under vi vill ha :)

Iiihhh jag blir helt till mig :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0