Torsdag

Vilken usel natt det varit, känns som jag inte sovit något alls.
Har precis ätit lite müsli och en kopp kaffe och ska bege mig ut på promenad.
Jag längtar till helgen då jag ska äta så. Himla stor och god frukost, har köpt hem weetabix och jordgubbssylt. Sånt åt man ofta innan man skulle till skolan när man bodde hemma . Mums..
Ska nog Lyxa till de med en smörgås också :)

Idag kommer Nelly hem också . Då blir de fart här hemma igen :)
Men sen imorgon åker hon till mormor och morfar för jag och Simon ska iväg på matlagningskurs med hans jobb .
Blir säkert kul :)

Ikväll är de min tur att ha 30 mins Spinning på aerostep , hoppas på massa taggade människor :)

Ne nu ska jag fortsätta pilla på foten min, har trampat in nå skit i den . Suck .

Ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0