Tisdag

Igår vart de ett activopass .. Och ja blir så stolt över mig själv :) jag klara att köra på som vanligt :) activio är ett pulsbaserat spinningpass .. Man slår in sin maxpuls sen är allt inviduellt. Man jobbat i olika områden... De är super kul och de blir mer träning efter en själv , har du chansen testa de :)

Vilket väder de va igår, man blir på så mycket bättre humör av solen ..
Hann med en promenad med Sandra också .. Så himla skönt ..

Sitter i soffan nu och dricker lite kaffe och äter frukost . Ska strax ut på promenad ..

Läste en blogg igår, en tjej som också är gravid . Hon skulle starta en blogg sen om sin vikt resa ner efter förlossningen och ja kände också att de skulle vara kul .
Där ja lägger upp mat och träning..
Fast ja gör de ju redan, lägger upp mat och träning men då har man ju lite mer att kämpa med :) men känner just nu att jag inte kommer bra extrem . Jag älskar att träna så de hör till min vardag .. Men som sagt de får ta den tid de tar . Jag ska njuta och må bra med min fina familj med . :)
Vi är ju några gravida nu , kanske ska skapa en grupp efter på många personer som träffas en gång i veckan då jag ger träning och kost tips så gör man resan ihop och pushar varandra . Sen kan man träffas för barnen också .. Hmm de tåls att tänka på iaf ..
Jag har ju tillgång till träningslokal och redskap .. Någon som är intresserad ?!:) vilken idé !!!!

Nu ska ja fixa lite .

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Angelica Alsenlid

HEj hej, här är adressen. :) men jag vet inte hur mycket den kommer uppdateras innan skrot har kommit ut.. :) :)

2013-02-26 @ 22:22:09
URL: http://angelicasviktdagbok.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0