Suck..

Har fått gått in och lagt mig i nellys rum för orkar inte springa något mer in till henne . Är väldigt tröttsamt .
Är de vanligt att en 3.5 åring vaknar typ 10 gånger per natt ? Är de inte att nappen är borta så är snutten borta eller så har hon ont i magen eller så vill hon inte sova själv eller så är hon törstig eller hungrig osv osv osv ...

Har så sjukt svårt att somna om när ja väl får gå upp till henne , hon somnar om direkt . Nu vaknar hon igen och säger : har Nora en lika snutte som mig .? Va får hon de ifrån liksom ? Nora är Simons systerdotter ...

Ne nu ska ja väll försöka sova .
Imorgon väntas hjälp even på gymet, promenad sen lär ja väll ta mig i kragen och gå och simma eller någon annan skonsam träning för min tunga kropp.. Läste i journalen med Nelly att ja gick upp 19 kg med Nelly!!!! 19 jävla kg och hon vägde 3500 :) jaja :)

Gonatt ❤


Kommentarer
Postat av: ett tips...

Hej Erica!!
När ett barn börjar närma sej 4-årsåldern så är dom otroligt kännsliga!! Kännsligaste åldern har jag fått berättat för mej från BVC.
Dom drömmer om monster under sängen....att mamma är borta mm. Bara massa jobbiga saker...
Tänkte om de kan vara anledningen till att hon vaknar så ofta på natten??
I sf går de över om ett par månader typ ;)

Behöver ju inte vara de här...men vela bara berätta vad dom sa till mej då jag va i samma sits :)

Ha en bra dag!! :)

2013-02-21 @ 06:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0