Ständigt sugen ..

På olika saker .. Dock inte de som de låter ;) då hade en vart glad här hemma iaf :)

Igår va ja super sugen på apelsiner , trodde jag skulle kunna döda för apelsiner :)
Idag är jag sugen på potatis,prinskorv, stekt ägg med senap och ketchup till kvällsmat !!!
På jobbet blir jag sugen på alla andras matlådor men inte min egen :)
Idag ska vi äta pasta med ostsås med broccoli och kassler i .
Tokigt de dära :) lika på kvällarna vill jag bara gå och lägga mig men den på nätterna vill ja bara att de ska bli morgon för de gör så ont i rygg och svank .! :) snacka om dryg tjej asså :)

Känner mig som en köttbulle också förövrigt ... Jag kunde träna när Nelly va på dagis men ja somna som en stock på soffan , och där vart jag kvar ! Latmask liksom :)

Ne nu ska jag hoppa in i duschen !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha...Vilken rolig rubrik...

2013-02-19 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0