Onsdag

Idag är de eftermiddagsjobb som gäller.

Ligger just nu i soffan och kollar på nå barnprogram, Nelly äter frulle ..
Eller lite yoghurt, hon är hopplös ibland med att få i frukost. Känns som hon äter så lite, men hon äter väll när hon är hungrig :) idag ska hon hem till Andreas och kommer tillbaka på söndag igen .
Jag ska jobba dagtid torsdag fredag, har inga som helst planer för helgen . Eller jo jag jobbar mitt sista skift på söndag 06-14 .

Igår köpte ja en kanon fin tröja till Simon, kände att han va värd de efter mina usla dagar ... En liten förlåtgrej och alla ❤dag.. Han hade ju stenkoll när den dagen va ! Eller så inte haha:)

Nu ligger ja och väntar på att han ska komma hem och äta frukost!! Min fina prins !

Ha en bra dag alla ❤


Kommentarer
Postat av: Linda

Men är inte alla <3 ans dag imorgon (14 feb)? Eller nu blev jag osäker ;)

2013-02-13 @ 09:20:55
URL: http://lindalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0