Klagomuren

Okej ... Detta kommer bli ett gnäll inlägg. Men ja behöver de , så sluta läsa om de är så ..

Först ska ja börja med att säga att jag är glad att jag är gravid, innerst inne så är ja de . Men bara för att man är gravid så är man inte världens lyckligaste jämnt. De känns som man får inte vara sur eller missnöjd med något, för HEY du är ju gravid . Jag menar, de händer så sjukt mycket saker med kroppen . Både saker man kan styra över och saker man inte kan styra över .
De jag saknar mest med att vara gravid är att träna riktigt hårt .. Jag vet att de är 9 månader av mitt liv och jag får ut något underbart av de .. Men jag saknar iaf träning . Och visst jag kan träna nu med men absolut inte på samma sätt .. Jag hatar att typ vara trött och orkeslös och de är inget jag kan styra över .. Tyvärr ..
Jag hatar känslan att känna mig som ett träsktroll, och ja vet de växer ett liv i mig .! Så man går upp i vikt ...

Jaja antar att de blir massa missförstånd av detta.. För är man gravid ska man ju vara världens lyckligaste och inga problem i världen kan stoppa en ..
Meeeen .. De stämmer kanske inte jämnt.
Jag är lycklig över barnet, men man kan vara gravid en vecka och man födder på fem min sen är allt som vanligt igen ;)
Och är man gravid i 9 monader så är man de 9 månader efter förlossning också för man återhämtar sig inte på en dag direkt .!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ey, Jöns! Ursäkta dig inte... sluta ursäkta dig och sluta förklara dig. DU känner exakt som du ska känna, eftersom du känner det! Svårare än så är det inte. Och när det handlar om graviditeter så finns det säkerligen lika många versioner om hur man ska må som det finns människor gravida just nu. Jag tyckeriaf att du är skit snygg ;)

PÖSS

2013-02-22 @ 23:35:45
URL: http://attvaradensomarden.blogspot.se
Postat av: Anna

Förstår inte varför du i de flesta inlägg alltid ska förklara och försvara dig? vad du står för och vad du tycker, märkligt beteende, annars en trevlig blogg.

2013-02-24 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0