Blåögd

Jag har precis varit och lämnat Nelly och nu sitter ja hemma i soffan .. Jag får grymt dåligt samvete att lämna henne sen typ åka hem och lägga mig i soffan. Men jag vet hon har de kul på dagis men de gör ont ändå, jag känner mig så himla egoistisk eller hur jag ska förklara .. Jag är hur trött som helst och tänker nog slå på en film men de känns som de är förbjudet . Ha henne på dagis för att jag ska kolla på film ...

De gör ju inte saken bättre att hon typ utnyttjar frasen jag är sjuk mamma ..
Hon säger de när hon inte tycker om maten och vill ha något annat eller att när man är sjuk så får man glass när man vill och man behöver inte äta ... De va de sista hon sa när ja lämna henne på dagis idag med gråten i halsen ..
De visar sig under dagen ...

Får ta och mysa rejält efter dagis .. Då kanske jag är mer pigg . Ne nu ska ja vila.! Huvudvärk till tusen och en svank och rygg som värker ..

Ha en bra dag ❤


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh Erica inte ska du ha dåligt samvete heller. Det är väl klart du ska få vila upp dig och ha egentid, dagis är väl en ypperlig träning för framtiden tänker jag (socialt och så) :)

2013-02-19 @ 18:57:13
Postat av: emelie

Tror ju nelly har roligare på dagis den stund hon är där än går m en mamma som har ont överallt. Bättre o vara pigg o utvilad m mindre ont när hon kmr hem fr dagis :) Måste va skojjigare o leka m kompisar än m mamma, el va tror du? ;p

2013-02-19 @ 20:52:04
URL: http://xemeliex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0