Tisdag

Pjuh, idag va de svårt att få upp dom blå vill jag meddela ! 
Noel vakna vid tolv inatt och åt.
Sen vakna han vid tre, då fick ja gå ner och lägga över han i vagnen..
Vakna en sväng vid 4.20 och då jag ja han mat.
Sen vakna han sex igen !!
Jag är trött, mycket trött.

Natten före vart de typ inge sömn alls.
Jag och Nelly låg ju på madrass i vardagsrummet .
Hon våga inte sova för hon va rädd att kräkas .
Hon kräktes typ 7-8 gånger.
Sista gången 8 på morgon .
Sen vart hon piggare på dagen.
Tack Gud för de.
Hatar att se henne ligge helt tom i blicken, blek och ont .
Mammas fina tjej .

Tog iaf mig iväg på ett pumppass på kvällen . Idag står p
Bodystep på schema :) 
De är väll de ända ocksp vad jag vet :) 
Aa en promenad också.
Sen försöka låta bli allt jag bakat .
Jösses har ätit sånt varje dag nu !!
Hahah så onödigt liksom.. skärpning !

Men Gud va fort de går nu för Noel.
Han tar sig fram med en jäkla fart .
Mellan vardagsrum hall och kök .
Bara sådär över natten.
Eller han har gjort de förr men ni går de snabbt alltså !! 

Jag saknar vissa människor.
Vissa väldigt mycket .
Men på ett sätt känns de som de alltid är jag som hör av mig .
Men jag vet inte .
Kanske inbillar mig också om de .
Brukar oftast vara så .

Ha en bra tisdag ❤️





Kommentarer
Postat av: läsare

Förstår inte hur du orkar träna osv när du sover så lite?. Borde du inte passa på att vila när din sambo kommer hem.? Låter som en väldigt påfrestande situation. Till slut blir man för trött och orkar inget.. :(
Men alla är vi olika :)

Svar: Jag mår som bäst när jag får träna . Jag får mer energi och blir en gladare person och en bättre mamma om jag får den dära timmen till att träna . Men visst kan man känna ibland att man inte orkar, men oftast blir man piggare efter träning :)
Marie Erica Jönsson

2013-12-04 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0