Tisdag

Känner mig rätt utbilda idag kan jag meddela :)
Jag sov inne i nellys rum inatt så fick Simon och Noel sova i vårt rum.
Simon tog natten och sex imorse när Noel vakna tog jag honom .
Jag kände verkligen att jag behövde sova några timmar .
Jag kan inte sova på morgon när jag väl får, de är Simon bättre på .
Men jag är död på nätterna .:) 
Så då passar de att Simon tar natten och jag morgon :)

Idag funderar jag på att åka till Valbo ensam.
Utan Noel och utan Simon, bara gå en sista gång och handla de sista .
Jag vill köpa så mycket till alla men ekonomin tillåter inte de .
Försöker intala mig själv att de inte är klapparna som räknas.
Men man vill ju ge sina nära och kära något fint.
Men de är väll tanken som räknas, är de inte så ?
Har julklappar till alla i familjen , men könner att jag vill köpa något mer .
Får se hur de blir :)
Är på jakt efter en röd bolero jag också.
Sen skulle jag köpt något till Simon .
Men känns lite som att byta pengar.
Hade ja vetat vad jag skulle köpa hade de vart en annan sak men nu vet jag inte .
Jaja vi får se hur de blir :) 
 Ha en bra tisdag .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0