Torsdag

Hjälp vilken natt!!!
Lillkillen är snorig och hostar vilket gör att han sover otroligt dåligt .
Nelly hade en av sina sämre nätter.
Hon ligger och ropar..
Hon är hungrig, kissnödig, ont i halsen, ont i magen, att man ska bädda om henne, hon vill ha en kram osv osv .
Hon ropar verkligen tills jag kommer in till henne också..
Jag är verkligen ingen nattmönniska .
Känner hur jag blir mer och mer frustrerad och ja tappar humöret !
Tur vi oftast har snälla barn och dom dåliga nätterna kan räknas på en hand . Tänk dom som har de så varje natt..
Respekt till dom .. Men de betyder inte att jag inte tycker de är jobbigt när jag väl får en jobbig natt :)

Idag blir de en lugn dag !
Nelly ska iaf på dagis och göra av med lite energi iaf sen åker vi till mamma och pappa . Nelly ska pröva en overall.
De är typ allt som händer idag ..
Såg idag på mitt kök en maträtt jag måste göra .. En lasange med kantareller, spenat,lök och ricotta eller va de heter .. Färskost :)
Måste verkligen testa de :)

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0