Onsdag

Jag sitter i soffan och kollar Nyhetsmorgon med en kopp kaffe i handen och försöker vakna till.
Noel ligger bredvid och sprattlar och pratar :)

Igår somna båda barnen före åtta:)
Det betyder att ja kolla idol i lugn och ro :)
Noel somna tio i åtta och vakna halv fyra i morse för mat.. Nelly somna tjugo i och sover än :)

Idag ska Nelly till sin farmor efter dagis , hon ville låna henne lite och självklart får hon de .
Simon och Noel ska åka till högbo och träffs Simons mamma senare när han slutat jobbet ..
Jag ska även försöka hinna iväg på pumpen ikväll .

Jag har gått upp tre kg sen efter graviditeten .. Känns lite tokigt att gå upp i vikt !!!
Men antar de är lite muskler som börjar hitta tillbaka men va vet jag :) skärpning i september :)

Nu mat för Noel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0