Lördag

Natten gick bra inatt och vi här fått massa sömn :) eller massa men de beror på vad man jämnför med ..
Jag och Noel har tänt lite ljus, kokat kaffe och gjort scones som bara ska in i ugnen när Simon vaknar och kommer ner..
Idag vet jag inte alls vad som händer .
Blir kanske en sväng till Valbo och köpa lite leksaker till Noel ..
Jag hade tänkt träna men då min näsa är full med snor och de typ irriterar i halsen är de väll ingen idé :(
Hatar att vara sjuk..
Kanske tar en promenad iaf.

Igår gjorde ja en sån sjukt god kladdkaka.. Den va helt suverän . Sådär jättekladdig fast ändå fast så den inte rann ut på tallriken .
Har massor kvar i kylen.. Bra eller dåligt har jag inte bestämt än :)

Ne nu hämta lite kaffe och vara social med lillkillen som snackar och snackar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kom ut till Årsunda vettja... Vi kör Mikisrännet idag.. Börjar 11.00, så kanske du taggar till och vill vara med till nästa år?!! 😉 Det är Årsundadagarna oxo 😊

2013-08-31 @ 07:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0