Tisdag

Jösses Amalia... Jag tror ja håller på att bli sjuk, eller så är de allergi .
Sjukt drygt iaf :)

Sitter och försöker få i Nelly frukost men de är inte de lättaste , men hon äter väll när hon är hungrig ...
Idag ska hon till dagis och leka med sina vänner :)
Själv ska jag nog ta mig en promenad sen blir de lunch med Susanne idag på Hansson :)

Igår beställde jag en barnvakt åt oss, perfekt när man har tre våningar samt om bebis sover ute i vagnen slipper man springa och kolla :) de vart en padwico 830 :)
Från att inte ha någon panik alls över saker så låg ja sömnlös inatt och tänkte på allt som ska göras och handlas.. Vart typ sömnlös natt :)

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0