Med risk för att väga över 100 kg

Sammanlagt har jag gått upp 6 kg under graviditeten .. Aa till vecka 34. Men nu känner jag att jag äter allt jag kommer över . Och ja är typ inte sugen heller , utan jag är hungrig .. Två tre pannkakor slinker lätt ner på kvällarna efter kvällsmaten .. Lika till mellanmål :)
Så himla onödigt men va gör de ?!:)
Ska bli så skönt att börja träna igen ..
Och jag vet de tar ett tag innan ja kan träna efter förlossningen så lugn ba lugn :)

Idag har varit en riktig slödag.. Va till BVC med Nelly och kolla hennes utslag men de va ingen fara med dom :)
Sen kom Iza hit och lekte lite med Nelly.
Efter lunch somnade ja på soffan :)
Even kom och tog med sig Nelly till Rebecka :)
Dom va här och börja med vårt kök så nu kommer man bo i en röra ..
Får gå upp supertidigt nu om man ska hinna få i sig frukost innan dom kommer :)

Ha en bra kväll ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0