Workiii workiii

Om tre timmar är denna natt avklarad ..
Då blir de hem och sova och ladda inför löpning och gym med Evelina .. Men känner en träningsvärk komma smygandes sen pumpen .. Gött gött :)
Får se vad vi kör för muskler imorgon . Löpning 2.5 blir de iaf som uppvärmning . Sen tar ja den muskelgrupp ja har minst ont i imorgon :)

Idag gick ja med på att genomföra göteborgsvarvet med min bättre hälft.. Vet inte hur ja tänkte om ja ens gjorde de . Men skoj ska de bli:)

Tänk va mycket bättre man mår bär träning och kost går som man vill, men nu är iaf alla äppelpajer slut och ja har Inge godis hemma så nu kanske de ska funka .. Haha eller ven försöker ja lura liksom :)

Ha en bra dag/natt!!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Alius Ego

Tänk om jag bara hade lite av din energi och beslutsamhet. :).Ge mig lite? ;) Jag skulle även behöva nån som drar mig med på all träning jag behöver..

2012-05-14 @ 21:18:34
URL: http://aliusego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0