Sängläge

Fick en lite bättre dag, tog mig i kragen och gick ut med Nelly och de behövdes .. :) nu ligger ja hääär ensam i min stoora säng, Nelly ligger snarkandes breve fast in sin säng .. Har bestämt mig att ja ska skärpa mig och inte ge med mig hela tiden. Nu gäller de att få ordning på de hon stoppar i munnen och alla klädbyten hon gör på en dag .. Kan påpeka att alla val inte matchar skitbra ..:) men men :)

Som vanligt vet ja inte vad ja egentligen skulle skriva, men ja hade något på tungan innan ja besluta mig för att skriva ett inlägg men allt försvann liksom :)

Ne nu sova. Nelly har extratid på dagis imorgon så ja ska passa på att träna och PLUGGA medans hon är på dagis . Kan inte skjuta upp pluggandet mer . Så nu är de dax . Måste klara de nu nästa gång ja åker ner .. Dessa jäklar muskler på latin .. Men bara bita ihop och köra . Sjukt kul att gyma iaf . Och hjälpa folk med kosten och gym :) me like very mykke :) sova va de ja .

Ha de !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0