Söndag ...

Blä..
Söndag är min nya hatdag alltså ..
Söndag ar till för att inte göra något..
TYp ta någon promenad/löptur sen bara ligga soffan och umgås med den man älskar ..
Söndagkvällar är myskvällar..

Just nu är söndagar resdag eller så är man ensam hemma på kvällen
Och jag gillar de inte..
Tur ja har Nelly Jönsson här vid min sida..
Även fast hon har sina mörka stunder med :)
Men de glömmer man fort..

Idag tog vi rejäl sovmorgon..
Nelly va vaken ända till 22.00 igår...
Ja rösta på Danny igår men de spelar ingen roll om man skickar han eller Loreen..
Båda hade gryma låtar..
Camilla och Susanne va här och åt lite pizza och snacka ..
Mycket trevligt..

Idag har jag kört de första pumppasset på evighter..
Alltså de är så jäkla drygt...
Hoppas ja kan gå på tisdag..
Imorgon blir de spinning core..

Ha de!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0