Fredag ...

Fredag, sitter hemma hos mamma och pappa och kollar på djurgården - falun..
Har vart en helt okej ledig dag..
Börja dagen hemma hos sötdamen Camilla där de bjöds på kaffe, Nelly fick glass och godis.
(En annan hade karaktär och säga nej tack )
Fortsatte med en lunch på hanssons med Emma,Sandra,Evelina och självklart Nelly Jönsson :P
Sen tog vi bussen till mamma och pappa..
Där vart de en löptur för mig..
De gick faktiskt bra idag..
Avsluta med backintervaller och armhävningar (klapp på axeln)
När ja kom hem så stod tacosen på bordet så bara slå sig ner och äta..
Tack så mycket ..

Saknar min Simon så himla mycket..
Kan inte sätta ord på hur mycket ..
På Torsdag åker ja och Nelly ner..
Som ja längtar..
Tokmassor ..

Längtar tills april..
Eller är väll lite blandade känslor om de..
Ska äntligen få utbilda mig till personligtränare och kostrådgivare..
Ska få tillbringa en hel månad med finaste killen..
NAckdelen är juh självklart att Nelly ät på hemmaplan..
Men denna chans är nu och Nelly har ja förhoppningsvis vid min sida hela livet..
Tänker iaf ta chansen nu ...
Annars kommer ja ångra mig ...

Får se va morgondagen bjuder på ...





Till Simon..
Så mycket känsla och kärlek ja la ner på denna bild asså ....
HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Sandra - Alius Ego

Bra att våga ta chansen ibland, man måste få tänka på sig själv också, vad man verkligen vill göra med livet. :)

2012-03-20 @ 20:05:26
URL: http://aliusego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0